ეს ის მომენტია, რომელსაც ხშირად გაიხსენებენ! 20 მარტს თბილისში, ონლაინ ჟურნალი - TheDiary-ისა და ცნობილი იტალიური ბრენდის - Replay-ის ერთობლივი, კონცეპტუალური ღონისძიება გაიმართა. ბრენდი, რომლის ისტორიაც 1978 წლიდან იწყება, ორიგინალურ და ელეგანტურ, ყოველდღიურ სამოსს ახლა უკვე ქართველ მომხმარებლებსაც სთავაზობს. Replay ქართულ ბაზარზე ICR ჯგუფთან თანამშრომლობით შემოვიდა, ბრენდის პირველი ოფიციალური მაღაზია კი 16 მარტს, სითი მოლში გაიხსნა.
TheDiary-სა Replay-ის ერთობლივი ღონისძიება ბრენდის წარდგენის წვეულება გახლდათ, რომელსაც ქართველი ინფლუენსერები, ბიზნესმენები, მსახიობები, მოდისა თუ სპორტის წარმომადგენლები ესწრებოდნენ. სტუმრების გრძელ სიაში იყვნენ რაგბის კავშირის წარმომადგენლები და ეროვნული ნაკრების მორაგბეები, აგრეთვე იტალიის საელჩოს წარმომადგენლები და თავად იტალიის ელჩი საქართველოში - მასიმილიანო დ’ანტუონო, რომელმაც ბრენდს ქართულ ბაზარზე დამკვიდრება მიულოცა და მომავალში წარმატება უსურვა.
იტალიის ელჩი საქართველოში - მასიმილიანო დ'ანტუონო
ღონისძიების კონცეფცია, თავად ბრენდის სახელწოდებიდან გამომდინარეობს - A Moment to Replay. იდეა ბრენდის სამოსით შექმნილ დაუვიწყარ მომენტებს გამოხატავს, რომელთა “გადახვევაც”, განმეორებაც გვსურს. ღონისძიების მთავარი მიზანიც სწორედ ამგვარი მომენტების შექმნა იყო.
საღამოზე ქართველი დიზაინერის - ლუკა მიქაძის პერფორმანსიც შედგა. ცნობილმა მოდელმა - ლიკუნა მეტრეველმა Replay-ის სამოსი მოირგო, დიზაინერმა კი ჯინსის "ლუქი" კიდევ უფრო პერსონალურად აქცია.
მოდელი - ლიკუნა მეტრეველი და დიზაინერი - ლუკა მიქაძე
წვეულების მთავარი აქტივობა მოწვეული სტუმრების მიერ Replay-ის ლუქების მორგებასა და განსაკუთრებული მომენტების მათივე სოციალურ ქსელებში გამოქვეყნებას გულისხმობდა. ღონისძიების დასასრულს კი Replay-მ და ICR-ის ჯგუფმა საუკეთესო მომენტების ავტორებს საჩუქრებიც გადასცეს.
Replay-ის საქართველოში გამოჩენა მართლაც ერთ-ერთი გამორჩეული მომენტია ქართული ყოველდღიური სამოსის ხაზის განვითარებისთვის. ცნობილია, რომ ICR ჯგუფი იტალიური ბრენდის კიდევ ერთი მაღაზიის გახსნას ამ ზაფხულს ბათუმშიც გეგმავს.
თბილისი მდიდარია ისეთი ადგილებით, სადაც დღის ცხელ საათებში თავშესაფარს იპოვით, ხოლო საღამოს, ღია სივრცეში, გემრიელი კერძებისა და მუსიკის თანხლებით დროს სასიამოვნოდ გაატარებთ. ტერასები, ეზოები და სიმწვანეში ჩაფლული კაფე-რესტორნები ნამდვილად არ აკლია ჩვენს ქალაქს. The Diary-ს რედაქციამ სწორედ ასეთი 12 ადგილი შეარჩია თქვენთვის.
საფრანგეთი გახდა პირველი ქვეყანა, რომელმაც მასშტაბური კანონმდებლობა მიიღო სწრაფი მოდის წინააღმდეგ. ახალი კანონი ითვალისწინებს გადასახადებს და კრძალავს სწრაფი მოდის ბრენდების პოპულარიზაციას სოციალურ ქსელებსა თუ მედია პლატფორმებზე.
რა ჯობია ცხელი ზაფხულის დღეს ცივ, ნატურალურ ლიმონათს? დღეს, The Diary გთავაზობთ გამაგრილებელი სასმელების რეცეპტებს, რომლებიც თქვენი ზაფხულის მენიუს გაახალისებს.